خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود |ثبت نام ارسال آگهی

veb31

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تماس بگیرید

کتاب های تخصصی «از قیر تا ایزوگام»

ارسال شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴ ب.ظ
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • خیابان: 196 شرقی پلاک 547 طبقه 4 واحد 7
  • تلفن همراه: 09017493586
  • تلفن ثابت: 02177730238-77730239
  • آدرس سایت: www,fgpco.ir

توضیحات بیشتر

کتاب های تخصصی «از قیر تا ایزوگام»
از آنجا که هیچ کتاب کامل و جامعی در صنعت قیر و ایزوگام به زبان فارسی وجود ندارد، شرکت فنی مهندسی فناور گستر پیمان اقدام به تدوین و نوشتن مجموعه کتاب‌های تخصصی در این صنعت به نام «از قیر تا ایزوگام» نموده است. این کتابها با توجه به مطالب مورد نیاز در صنعت عایق و قیر نوشته شده و تا حد امکان سعی شده است تا تمامی مسائلی که در این صنایع وجود دارد بطور جامع و با زبان ساده بیان شوند. متاسفانه یکی از مشکلات این صنایع در کشور ما عدم استفاده از متخصصین در امر تولید می‌باشد.
شرکت فناور گستر پیمان با ایجاد واحد پژوهشی در این شرکت، سعی در بوجود آوردن شرایط و امکانات جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و خدماتی، علمی و آزمایشگاهی و ارائه مشورت‌های علمی و همچنین فرموله کردن محصولات و کاربرد آنها در حل مشکلات و رفع نیازهای صنعت قیر و عایق نموده است.
یکی دیگر از اهداف شرکت، بالابردن سطح آگاهی مشتریان و علاقه مند کردن آنها به نوآوری به جای کپی کردن کارها می‌باشد. یکی از مشکلات صنعت عایق‌های رطوبتی این است که کارخانجات ایزوگام، استفاده از پلی استر و تیشو با کیفیت را برای تولید عایق خوب و استاندارد، به عنوان یک راهکار اصلی می‌دانند ولی باید توجه داشت که بیش از ۹۰% این محصول را قیر تشکیل می‌دهد، قیر بزرگترین ماده اولیه در عایق رطوبتی می‌باشد. نوع قیر مناسب در این محصول، مستقیماً روی کیفیت محصول اثر می‌گذارد و تیشو و پلی استر در مرحله بعدی قرار دارند.
شرکت سعی کرده است با نو اوری و تکنیک‌های جدید و ارائه خدمات به مشتریان خود، نشان دهد که کارهای جدید و دست برداشتن از روش‌های اشتباه قدیمی، از یک طرف در سود و منفعت زیاد از نظر مالی و از طرف دیگر بالا بردن سطح کیفیت تولیدات نقش بسزایی دارد. از نکته‌هایی که باید توجه داشت این است که هزینه عایق در ساختمان سازی نسبت به مصالح و مواد دیگر چون سیمان و غیره، خیلی جزئی و کم می‌باشد و تولید کنندگان متاسفانه در رقابت و جلب مشتری، محصولات خود را با قیمت کمتری نسبت به رقبا روانه بازار می‌کنند. این یکی از روش‌های رقابت ناسالم و فلج کردن تولید این نوع محصول میباشد. همگی آگاهیم که مشتری حاضر است محصول را با قیمت بیشتر و لی کیفیت بهتر بدست آورد ولی متاسفانه طرف حساب تولید کننده، مصرف کننده نیست. بین این دو طرف نمایندگی‌های فروش (نصاب‌ها) قراردارند که خیلی تعیین کننده هستند چرا که نمایندگان فروش همواره محصولی را تبلیغ می‌کنند که در فروش آنها سود آوری بیشتری نصیب خودشان می‌شود و کیفیت محصول از درجه اهمیت کمتری برخوردار است.
اکثر قیرهای طبیعی ایران به صورت جامد بوده و به همان صورت قابل استفاده نمی باشد. مناطق دارای قیر طبیعی در ایران، به طور عمده در استانهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان واقع گردیده و در برخی مناطق دیگر نیز بصورت محدود مشاهده گردیده است.
قیر طبیعی مناسب قیری است که قابلیت امتزاج خوبی با قیر نفتی داشته و پس از اختلاط با قیر نفتی محصولی به دست آید که مشخصات آن مطابق با استانداردهای قیرهای راهسازی باشد. چنین قیری بایستی دارای نقطه ذوب نسبتاً پایین، حلالیت بالا در سولفور کربن و خاکستر معدنی کم باشد.
در این کتاب ضمن آشنائی با انواع پالایشگاه ها و فرآورده های نفتی مختلف به ویژه ق

بدون برچسب

25 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 45558bd3cc6a4d4e

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....